Så seg jag blev :s

Kom precis hem från jobbet nu, har jobbat sedan 13. Inte många timmar och det har varit alldeles för lugnt men ändå känner jag med sjukt seg. Visserligen kan det bero på att jag knappt gjort något.. Blev avbokningar och barn som kom senare/skulle hem tidigare så då fick jag också gå lite tidigare, skulle jobbat till 19 annars. Har spelat kubb i alla fall på jobbet och vårt lag vann :) Haha :p Har dessutom träffat två nya barn som jag inte träffat innan så det känns skönt :)

Usch, nu känner jag mig hur trött som helst och mitt humör ligger på botten verkligen. Ingen lust till någonting över huvud taget. Vill bara gå och dra något gammalt över mig, inget känns bra alls.. Istället får jag dock bita ihop och sätta mig med den stora fina lagboken och leta lagar och paragrafer, jippee..

Hej sålänge


 

Kommentarer
Postat av: Ika

Det låter som om du skulle behöva festa lite i helgen, joooo klart du ska :D

Kämpa på gumman! Snart är det sommar...

Kramar

2008-04-23 @ 18:42:27
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0