Så pinsam jag är!

Idag har varit en toppendag! :) Först föreläsning i skolan som var helt okej och sen följde M med mig hem och stannade här ända till halv 7 ikväll :) Hur kul som helst! Vi fixade varma mackor till lunch och sen såg vi film ("Linas kvällsbok" och "Underbar och älskad av alla"). Efter det var vi så sega så vi tog oss en hyfsat lång promenad :) Var riktigt kul att ses utanför skolan igen och lära känna varandra ytterligare, hon är verkligen en toppentjej! :)

Käkade lite hos mamma och pappa ikväll och hälsade sen på farmor :) Var jättelänge sedan eftersom det varit rätt mycket och jag har varit förkyld (smittorisken). Verkade som att hon blev glad över att träffa mig i alla fall :)
Följde sedan med mamma och pappa för att handla lite på Willys. Det var här det pinsamma inträffade. När jag började packa ner mina varor tänkte jag inte alls på att mina föräldrar pratade lite väl mycket med kassörskan utan jag stod helt i min egna lilla värld med mina tankar. Helt plötsligt tränger dock kassörskans röst igenom in i min värld "Ja, vad ska vi göra om hon inte vill betala?". Mitt stora pucko! Jag hade alltså packat upp varorna på bandet och sedan packat ner dom i påsar men inte haft en enda tanke på att jag skulle betala! Som tur var så blev inte kassörskan sur utan hon skrattade mest åt mig och jag bad riktigt ordentligt om ursäkt och skämdes som bara den.. En rätt komisk situation och jag känner mig som ett fån men jag kan i alla fall skratta åt det :)

Nu är det dags att sova, har sovit alldeles för lite de senaste nätterna så det ska bli jätteskönt :)

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha! Va pinsamt! Vilken tur att dina föräldrar va med så de inte va nån främling som va efter dig. Hihi

2008-04-17 @ 07:30:10
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Ika

Hehe ja det där lät pinsamt, tur att du överlevde :) Jo mamma har vart väldigt dålig, men hon börjar bli bättre.. kan ta allt när vi ses någon dag! Kram

2008-04-17 @ 09:51:02
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0