Lite mer ordning

Ja, idag har jag äntligen fått in mina kläder i garderoben :) Är inte så himla nöjd med lösningen men det får gå, man är väl lite bortskämd :p Nu slipper jag i alla fall ha trådbackssystem och en gigantisk IKEA-påse med kläder i på golvet i sovrummet :p

Och inflyttningspresenter än så länge är en kaffebrygg, en micro, två krukväxter och tre ljuslyktor, det kan nog bli ett hem här med så småningom :)

Har varit i skolan idag, föreläsning om socialförsäkringar vilken jag trodde skulle vara hur tråkig som helst men till min förvåning var den faktiskt rätt intressant :) Så ringde jobbet under tiden så fick ringa upp när jag slutat och då visade det sig att de hade två turer lite längre fram att ge mig så det känns skönt :) Tjäna lite extrapengar :) Dessutom var det lite kortare turer så det känns ännu bättre, då har jag ju tid för plugg de dagarna också. Sen om jag lyckas ta tag i pluggandet så mycket som jag borde återstår att se.. Men jag har i alla fall tiden och jag vet med mig att jag MÅSTE plugga, ena turen är nämligen precis innan min socialrättstenta..

Måste stolt berätta att jag lagade det mesta av maten här hemma idag. Tänka sig! Jag! Som är helt bortkommen i ett kök, speciellt vid en spis :p Blev i alla fall riktig hemmagjord potatismos, korv, rivna morötter och gurka :) Smarrigt värre :p

Klockan är bara straxt efter 10 men jag känner mig helt död så hänger nog på Andréas i säng nu skulle jag tro, är ändå inget kul att sitta uppe själv. Hoppas på en god natts sömn och en bra dag imorn, godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0