Klumpedunsen

Det är nog jag. Jag vet inte vad som hänt, men både igår och idag har det varit som att jag gått i sömnen valda stunder under dagarna. Igår kom jag tillbaka till skolan efter lunchen och tänkte gå till några i klassen som stod ute och rökte. Sneddade över en typ av refug (2 trottoarkanter med grus emellan) precis utanför skolan och gick och störde mig på en parkeringsskylt, Helt plötligt trampar jag snett på kanten av refugen och faller, fångade dock upp fallet jäkligt bra men såg otroligt dum ut. Lyckat.
Sedan idag skulle jag gå ut från en sal vi hade varit i och pratar med några som går lite snett bakom vilket innebär att jag inte tittar vart jag går och, oops där stod visst en stol. Smidig igen. Sen när jag skulle lämna rummet vi haft spegling i säger jag hejdå till läraren och ska sen skynda mig ut och dundrar rätt in i en liten whiteboardtavla. Ett under att jag inte skadat mig känns det som. Nu hoppas jag på förändring och att jag inom en snar framtid börjar se mig för vart jag sätter fötterna.

För övrigt fattar jag inte varför jag stressade upp mig så otroligt inför samtalsmetodiken vi hade idag, den gick ju helt okej :) Visserligen behövde jag inte vara samtalsledare utan "bara" spela rollen som kurator vilket faktiskt nog var något enklare även om det var svårt. Hamnade ju ett ganska svårt dilemma angående den yrkesroll jag hade samt relationen till klienten eller vad man ska säga. Dessutom kunde det varit bättre med lite mer bakgrundsfakt angående vår relatio. Men vi var i alla fall två som stod på samma sida och ville samma sak, den stackars samtalsledaren/handläggaren var ju alldeles ensam och motarbetad :( Nu i efterhand ångrar jag dock att jag inte tog chansen att vara samtalsledare för jag tror att det är en otroligt bra erfarenhet att verkligen provat på det och suttit i en riktigt jobbig situation som man kan hamna i sen. Men gjort är gjort och jag får ta tillvara på de erfarenheter jag kan :)

Nu börjar det nog bli dags att sova känner jag, är rätt trött. Känns bra att ha haft relativt bra rutiner denna vecka på sömnen. Godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0