Dansshow :)

Ikväll blev det dansshow med flickorna :) Jag, Anna och Marika alltså :) Var hur kul som helst! Verkligen en bra idé Marika kom med. Alla var skitduktiga och den enda killen som var med dansade en superbra pardans, tänk om någon kunde dansa så med mig? ;) Var skönt att komma iväg lite och få träffa lite folk. Efteråt var vi alla lite hungriga så gick och delade på en pizza. Ojojoj, vilka matematiska problem det kan bli när man ska dela 2 pizzabitar på 3 ;p (Du är så himla go Marika!)
Sedan åkte vi hem till Anna och kollade på film, "Illusionisten". Den var verkligen hur bra som helst, jag bara älskade den! Har en känsla av att den kommer att ses igen :) Satt och pratade lite också, jättemysigt att träffa tjejerna. Så med andra ord har det varit en toppenkväll som jag gärna gör om :)

Nu är det nog dags att nanna kudden i alla fall, känner mig trött. Jag och Andréas var ju duktiga och tvättade idag också :p Får ta tag i att vika ihop allt imorn.. Usch, så segt :( Godnatt!

 

Kommentarer
Postat av: Ika

Ja, jag är helnöjd jag med! :)Okej jag tänker inte försöka räkna matte med er längre :P Vi ses.. kramar

2008-04-13 @ 10:05:24
URL: http://ikasliv.blogg.se
Postat av: Ika

Tänker inte roa er när det gäller just det ämnet något mer :P vi får komma på nått annat ist som jag inte behöver skämmas för!!

2008-04-13 @ 15:30:28
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0