Biltvätt :)

Ja, idag blev det äntligen av! Jag som tänkt tvätta bilen i flera veckor nu utan resultat :p Så idag åkte jag och pappa och körde avfettning och tvättade min bil samt körde avfettning på deras bil, ojojoj så fint det blev :) Och vattnet blev svart. Men herrejävlar vilket tryck det är i en högtrycksslang! Haha, jag såg nog rätt rolig ut :p
Tur att man inte är rädd för att få lite skit under naglarna :p När vi hade tvättat klart bilen fick vi faktiskt köra avfettning på mina händer också :p Passade på att kolla olja, kylarvätska, spolarvätska och lufttryck samtidigt. Skulle behöva städa bilen invändigt också men det får vänta till ett senare tillfälle.. ;p

Idag började sista delen av den här kursen och den ska behandla civilrätt. Känns som att det verkligen kommer bli något att bita i så borde verkligen anstränga mig för att plugga ordentligt. Just nu känns det som att jag kommer göra det men vi får väl se hur det blir med den saken.. :s

Borde sova nu, ska faktiskt upp vid 7 imorn. Det känns så konstigt dock, Andréas jobbar nämligen över inatt så han slutar inte förrän 2 -halv 3, känns så konstigt att gå och lägga sig själv utan att någon annan är hemma :s Men men, det får ju gå, jag kan ju inte sitta här och vänta halva natten :p Dessutom får jag tänka på det positiva: han jobbar över för att kunna gå hem tidigare på onsdag då det är valborg :) Hoppas att valborg blir bra i år, det blev det förra året men i år skulle jag faktiskt gärna vilja se brasan också, det är ju liksom lite av själva grejen med valborg tycker jag.

Nähä, nu borde jag vika ihop datorn och lägga mig för att sova. Hoppas jag kan det nu bara :)

Godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0