Årets nyårsrevy

Igår var jag och sambon på årets nyårsrevy. Vi skulle egentligen inte gå men fick höra att den var bland de bästa som gjorts så då gick vi i alla fall. Tyvärr tyckte vi nog att den varit bättre de andra åren vi varit men det var trevligt ändå.  Alltid skönt att komma iväg och göra något :) Sen har jag ju världens bästa sambo också som bjöd mig på middag på Briggen innan ;) Tack älskling! <3

Nu ska jag fixa en fruktsmoothie och sen göra mig i ordning. Blir middag och Robinsonfinal hos svärmor ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Roshanna

Jag vill också ha smothie^^ det var nog flera månader sen jag drack det:/

2010-02-04 @ 17:52:00
URL: http://elsssrosss,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0