Sönderbränt...

Jag vet fan inte hur jag har lyckats... Lyckades bränna sönder håret med hårfönen! Åtminstone är det vad jag tror att jag har gjort. Jag märkte inget vilket känns lite konstigt... Hur eller hur så har jag i alla fall en tofs hår mitt på huvudet som ser ut att vara sönderbränd. Känns verkligen jättekul, världens rufs på bara en liten fläck. Hoppas på att lite hårinpackning kan göra susen... Har någon något annat tips så är det mer än välkommet :)

Skulle tränat idag men skippade det.
Kan vara så att jag har en förkylning som ligger och vilar i kroppen och den får absolut inte bryta ut! Vill vara frisk när vi åker till Rhodos :) Synd bara för det var ju just tills vi åkte som jag ville ha tränat till mig lite... Jaja. Blir i alla fall simhallen med syster och hennes två små tjejer i eftermiddag, ser fram emot det :)

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Tack för svaret :)

Du har så rätt, som avkoppling är antichrist ingen höjdare.



Hehe tack, jag och min kompis "skryter" om nära dödenupplevelser med djur inblandade för vi har för mycket fritid. Jag gillar ormar egentligen men när man möter dem sådär tar instinkterna över, människokroppen slutar aldrig att förbrylla.



Sara

2010-04-28 @ 20:28:10
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

P.S tråkigt med håret, hoppas det ordnar sig. Jag har målarfärg i halva håret och önskar att det ska nötas bort på naturlig väg.

2010-04-28 @ 20:29:15
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0