Tråkvecka

Vilken sjukt tråkig vecka detta kommer vara! Vet inte om jag ska hinna med något annat än att plugga, är ju hur mycket som helst att göra. Skönt att ha lite hemstudier i alla fall. Både igår och idag imponerade jag faktiskt på mig själv :) Har dessutom hunnit med att plocka på allt som hamnat i "jag-lägger-det-här-så-länge-trots-att-jag-vet-vart-det ska-vara-högarna". Trots att jag gjort välbehövliga saker i två dagar så känner jag att jag gjort för lite...

Igår på föreläsningen skulle vi haft Gevalia, vi fick nämligen oväntat besök.
Helt plötsligt börjar en äldre invandrarherre babbla på. Det blev något helknas med uppkopplingen för han satt i Kalmar och lärde ut matte medan vår lärare satt i Trollhättan och lärde ut om organisationskulturer. Schysst mix! Han var hur trevlig som helst och gjorde det bästa av situationen men vår föreläsare var inte riktigt lika glad åt hans sällskap... Ett kul inslag i alla fall för vi skrattade rätt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0