Nattgäst

Igår var det dags för Västerviks speedway att försöka vända sitt underläge och gå vidare i kvartsfinalen. Marlene kom hit så vi kunde gå och heja fram dom tillsammans. Tyvärr hjälpte det inte... Hoppas dock att jag lyckades irritera Vargarna-supportrarna som satt en halvmeter framför mig, böjde mig fram och skrek som fanken när Västervik gjorde snygga omkörningar, haha :p Västervik vann matchen men hade förlorat för stort matchen innan... Och "lucky looser"-chansen missades med ynka 2 poäng. Lite lagom surt! Men men, bättre lycka nästa säsong, då är det dags för guld igen tycker jag ;)

Eftersom vi skulle till skolan så tidigt imorse så stannade Marlene kvar här.
Så efter speedwayen kollade vi på Idol innan vi bäddade ner oss. Längesen någon sov över så jag är inte riktigt van, haha :p Trevligt att ha någon att fixa i ordning sig med på morgonen :)

Skoldagen idag handlade om samverkan. Vi fick göra två mycket givande grupparbeten som vi fick redovisa, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Längesen jag kände att jag fick ut så mycket av en skoldag :) Jobbade dessutom i en toppengrupp på förmiddagen, kul att jobba med andra än de man alltid annars är med :)

Synd bara att dagen skulle sluta i ett helvete... Tänker inte säga särskilt mycket mer om det men måste bara säga att ibland blir jag så fruktansvärt trött och arg på saker och ting så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Åkte hem till mina syskonbarn sen ikväll och fick massa kärlek av dem :) Mamma och pappa var barnvakt men det blev bara jag som gällde så jag fick stoppa båda två i säng ;)

Nu är det dags att sova. Ska bli riktigt skönt! Längtar efter att få krypa ner i sängen med Andréas bredvid mig... Hoppas på att allt känns ännu bättre imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0