Marknad i Gamleby

Min syster ringde igår och frågade om jag hade lust att följa med på marknad i Gamleby idag. Så imorse vid tiotiden packade vi in oss i bilen och åkte. Blev en mysig tripp: syster, jag och min systers två döttrar :) Jag vet inte om det var svårast att ta sig fram med två barn eller med två gigantiska "Hello Kitty"-ballonger... Fick be om ursäkt till ett antal personer... ;) Vi shoppade med oss lite hem, syster köpte mest till barnen och jag köpte mest till mig :p Blev en väska, tre söta ljusstakar för värmeljus med tomtar på, en kökshanduk och godis från Mariannelund ;) Totalt sett en bra förmiddag med andra ord!

I eftermiddag sen skulle systerns sambo byta stereo i vår bil
men det var lite större projekt än väntat så vi tar det en annan dag. Fick tid till att mysa med yngsta systerdottern i alla fall :) Nu ikväll har det varit TV-kväll med Idol och Lyxfällan. Funderar på att lägga mig och plugga lite nu men frågan är om jag verkligen orkar? Gör ett försök i alla fall ;)


Handduk 50:-, ljusstakar 3 för 30:- och handväska 129:-

Kommentarer
Postat av: Tanja

Shiit vilken bakgrund!! Blev typ helt yr :P hahaha

2009-09-25 @ 12:26:53
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Tanja

Shiit vilken bakgrund!! Blev typ helt yr :P hahaha

2009-09-25 @ 12:26:56
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Bettan

Snygg bakrund:)

2009-09-25 @ 18:18:02
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0