Lördag

Det är så fruktansvärt roligt att plugga en lördag, eller inte :p Fast antar att jag på sätt och vis valt det själv... Har varit rätt lat idag, tog en rejäl sovmorgon eftersom vi gick och la oss så sent igår. Nu har jag i alla fall pluggat lite i eftermiddag och så tog jag och Andréas en skön promenad. Är ju nästan sommarvärme ute idag :)

Nu är det dags för mig att packa ihop mig och lite grejer och ta bilen ut till stugan. Blir till att sova där i natt, lär bli sista natten för det här året så det är bäst att passa på :) Troligtvis väntas en öppen brasa, god mat, snacks och kortspel ikväll, myyyys ;) Synd bara att Andréas inte följer med... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt det låter! vart ligger stugan då? kram

2009-09-20 @ 21:32:51
Postat av: ina

det va alltså jag som skrev det där :)

2009-09-20 @ 21:34:15
Postat av: linda

Hihi tack! älskar klänningarna :) dom finns på ginas hemsida om du vill kika :)

2009-09-21 @ 12:44:30
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0