Helgerna

Glömde ju skriva ett par rader om förra helgen, var nog för att jag inte hunnit lägga in några bilder än. I alla fall så firade vi min älskade systerson som hade fyllt 1 år :) Det blev massa fika och han fick mängder med fina presenter. Jag och Andréas hade köpt en body, en jättefin "nappburk" från Cult Design och en såndär leksak där man trär på ringar i olika storlek så det blir en pyramid. Grattis!



Efter födelsedagskalaset så begav vi oss hem till Andréas mamma för att äta middag. Hela familjen hade samlats så det var verkligen jättetrevligt :) Är ju inte alltid så lätt att få ihop alla samtidigt. Okej, maten var jättegod men kladdkakan som vi fick senare på kvällen slog allt! Så otroligt god! Så är ju jag ett kladdkakemonster också ;)

Den här helgen har varit lugn. I lördags var det strippkörning ute på flygfältet så jag och Andréas åkte ut tillsammans med min systers sambo. Mötte upp min andra syster och hennes sambo där ute sen också. Skönt att komma iväg och göra något och bilar som går fort är ju alltid kul :)

På kvällen åkte jag ut till stugan och sov där. Lika mysigt som vanligt. Nej förresten, mysigare för vi tände ju brasan :) Rök in lite men det har nog vädrats ur till nästa helg ;) Älskar verkligen att elda i brasan, så himla mysigt! Så på söndagen hämtade jag Andréas så fixade vi till dragkroken på bilen. Den var ruskigt stor, rostig och hade en gigantisk kåpa för själva kulan. Nu är den fortfarande lika stor men svart så den ser mindre ut och kåpan för kulan är en liten svart plupp bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0