Full fart

Imorse åkte jag och mamma till stan för att kolla kläder åt henne. Tyvärr hittade vi inget :( Känns lite tråkigt, hade hoppats på att vi skulle komma hem med något riktigt läckert åt henne. Efter lunch tog vi en promenad i blåsten. Skönt att få lite luft!

Sen åkte jag upp till Jysk och mötte upp Andréas och hans kompis så vi kunde hämta vår madrass. Äntligen! Nu ligger den på sängen, ska flytta på den innan vi lägger oss eftersom den ska ligga uppackad ett dygn innan man sover på den.

Efter det åkte jag till systern och hennes sambo. Äntligen hade vi lyckats hitta en tid då det passade oss båda att koppla in stereon i bilen! Hade ju bara för kasettband innan så nu har vi äntligen för CD också :) Är så segt att bara lyssna på radio i bilen, kör man inne i stan hör man ju inget annat än reklam... Systern och jag passade på att ta en promenad med yngsta dottern och hunden medan hennes sambo fixade stereon. Otroligt vad duktig lilltösen blivit på att gå! Inget sitta i vagnen där inte ;)

Nu ska jag leta motivation till tentaplugg igen, vi får väl se hur det går.
Har helt tappat allt hopp om att jag ska klara tentan så jag orkar inte ens engagera mig i att plugga. Men jag vet att jag verkligen måste så det är bara att ta tag i det... Måste se vilka som går vidare i Idol ikväll också, jag håller en tumme för Mariette, hon är grym :)

Kommentarer
Postat av: ina

om du inte fixar den så blir du inte ensam på omtentan :) jag kommer nog lämna in blankt imorron, ju mer jag läser desto mer inser jag hur mkt jag missat. men jag tror du kommer klara det, håller tummarna för dig o alla andra! ;) kram

2009-09-30 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0