Friday!

Efter lunch idag kom Marlene på ett spontanbesök, kul värre :) Hon åt lite lunch här och sen tog vi en ordentlig promenad förbi ÖB, ner till stan och hem igen. Skönt! Pratade lite i hallen innan hon åkte igen.

Flög upp ur soffan av världens smäll förut! Fönstret i sovrummet var inte spärrat så det flög upp och knuffade ner stor blomkruka golvet. Tur att jag inte hunnit bädda sängen så sängöverkastet tog värsta smällen! Jord över halva golvet då så det var bara till att dra fram dammsugaren. Höll inte igen utan dammsög och moppade hela lägenheten när jag ändå höll på :p

Efter en snabbdusch åkte jag och syster ut till auktionsvisningen för att kika lite.
Tycker det är kul faktiskt, finns en hel del coola saker att kika på :) Ska ut på auktionen på söndag tror jag men det blir nog inget shoppat ändå. Känner inte att min ekonomi tillåter det...

När vi kom hem igen fixade jag och Andréas till oss och så åkte vi hem till svärmor. Där vankades det pizza, idol och spel :) Vi spelade M.I.G, jag är skitkass på frågesportsspel!! Trots det lyckades jag på något sätt vinna sista omgången, haha :) Förvånade mig själv eftersom jag tyckt att jag svarat fel på varannan fråga och varannan svarade jag "Jag har inte en jävla aning" på. Kul kul :)

Nu är jag trött! Ska bli skönt att krypa ner under täcket :) Funderade på att fortsätta mitt framgångsrika "innan-jag-ska-sova-plugg" i sängen men det blir det inget av med. Får ta igen det imorn istället ;) Hoppas ni haft en bra fredagskväll för det har jag haft!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Varsågod:)

Vad händer idag då??

2009-09-26 @ 09:09:03
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hejsan , det här ingen reklam eller spam , det är ett mail speciellt för dig ! Det handlar om min framgångsrika blogg ! Det är ingen fjortisblogg som provicerar för att få läsare! Det är nog en blogg ni inte sett förut , det handlar inte om foto eller mode. Det handlar om blommor ! En inpsirerande blogg som du själv kan få inspiration och kunskaper av , jag går tredje året på floristlinjen , och delar med av mina kunskaper och drömmar! Följ min blogg via bloglovin. Det är ingen vanlig blogg, det är något nytt !

2009-09-26 @ 11:16:49
URL: http://blomsterfro.blogg.se/
Postat av: Bettan

okej...

Vad händer imorgon då??

2009-09-26 @ 21:36:35
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0