Fredag

I förmiddags träffade jag min handledare till praktiken för första gången. Kändes riktigt bra! Jag tror att det kommer funka kanon och jag kommer nog få se mycket nytt, det känns spännande :) Men hur kommer det sig att jag för första gången i mitt liv spiller yoghurt precis innan jag ska åka? Självklart var jag lite halvstressad, men blev mer stressad av detta, plus att jag hade vitt linne på mig. Kanon! Tur att jag har två likadana linnen... ;)

I eftermiddags promenerade jag och Andréas ner till stan och fixade några ärenden.
Sen tog vi bilen och åkte runt några fler ärenden. Bland annat så beställde vi en madrass till vår nya säng :) Ska bli så skönt att slippa ha en skarv i mitten. Förhoppningsvis kommer madrassen hem i slutet på nästa vecka.

Skulle åka en sväng till svärmor och lämna en film men vi hamnade mitt i grillningen och blev bjudna på mat, supergott! Hon hade dessutom bakat en smaskig kaka :) Lite idoltittande och nu är vi hemma och ska snart se nya "Johan Falk"-filmen. Jag har höga förväntningar! :)

Shoppade ett par jeans ute på Lager 157 idag, har velat ha ett par kritvita länge nu men jag har inte velat lägga så mycket pengar på ett par. Är rädd att få en fläck som inte går bort typ första gången jag använder dem, haha :p Så en hundralapp var lagom pris för min del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0