Barnvakt

Ikväll var jag och Andréas lite barnvakt åt systersonen och bonussysterdottern. Mysigt! Var bara en timme som vi skulle passa dem och underhålla dem. Blev lite Bolibompa och lek. Har verkligen insett vilken räddare i nöden "Imse vimse spindel" och andra sånger med rörelser till är när tårarna börjar rinna på små barn, toppen! :) Gick i alla fall hur bra som helst att ta hand om de små liven :)

Väl hemma blev det TV-kväll.
Vad annars när det visas Idol, Svenska Hollywoodfruar och Roast på Berns? Sällan det är så många bra program på en och samma kväll ju. Inte undra på att skolböckerna inte åkte fram när vi kom hem. Ska ta tag i dem nu istället tror jag, fick faktiskt pyttelite motivation förut så hoppas den kommer tilbaka nu igen :)

Förresten måste jag bara säga angående Roast på Berns ikväll, Petra Mede var inte ens rolig. Att dra ETT skämt om någons vikt kan vara kul, men vid TIO skämt har man gått över gränsen för länge sen. Hade hon idétorka? Var hon full? Inte vet jag men hon visade inga kvalifikationer på bra komik enligt mig i alla fall.

Nähä, nu ska jag kika lite mer på datorn innan jag intar sängen tillsammans med organisationsteorierna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0