Tentan avklarad

Efter 3 timmar lämnade jag salen, en timme innan tiden gick ut. Har ingen aning om hur det gick! Det kändes bra innan och under tentan men efteråt kändes det sämre... Fick bara svara på en sida på varje fråga och det var inga frågor som skulle ha korta svar. Dessutom var varje rad på pappret 3 cm brett eller något, kul! Så motiveringarna till det jag skrev blev lidande men vet inte hur jag skulle gjort annars... :/ Känns inget vidare men får hoppas på det bästa. 4 veckor tills domen kommer....

Blev lunch hos mamma och pappa sen,
passade på att öva upp mina matningsfärdigheter och matade systersonen som är 1 år. Blev mer mat i munnen än i ansiktet och haklappen i alla fall ;) Sen blev det fika hos syster, hon och döttrarna hade bakat. Kladdkakemuffins och dumlekakor, finns det något bättre för en chokladälskare? :) Hann mysa lite med barnen också.

Storhandling och tvätt sen ikväll, usch så tråkigt! Hela kvällen bara försvann... Jag som skulle ta det lugnt och måla fransk manikyr, som att det fanns en chans att hinna med det?! Nu ska jag prova kläder tills imorn, har inget att ha på mig. Kollade Gina Tricots hemsida nyss så jag vet vad jag ska kolla efter på lördag ;)

Inatt blir första natten på nya madrassen.
Så skönt att slippa skarven! Längtar lite efter att lägga mig :) Tyvärr är det ju skola imorn igen, introduktion till kursen som kör igång efter praktiken. Hade förträngt att jag var tvungen att gå dit imorn men det får väl gå. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0