Släkten har utökats!

Åh, idag fick min kusin och hans tjej äntligen sin efterlängtade lille son! Han ringde imorse och berättade hur de låg till och nu fick jag nyss ett mess med en bild på den söte lille pojken :) Åh! Blir själv lite sugen på en bebis ibland ;) Men det får vänta ett tag till! Just nu är jag bara glad för deras skull och önskar dem all lycka till :)

Så tråkigt att de bor ända nere i Skåne så tyvärr ses vi inte så ofta... Önskar att de bodde närmre... Nu när farmor är borta finns det inte lika stor anledning för varken honom eller hans bror att komma upp hit och hälsa på längre... Och jag har inga ärenden nere i Skåne förutom om jag åker för att hälsa på dem. Får se om det blir så framöver, det är inte omöjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0