Första praktikveckan avklarad

Det är fredag och min första praktikvecka är nu slut. Det känns fortfarande bra, ska bli spännande att se vad nästa vecka bjuder på :) Men oj, vad tiden går fort! Ska försöka lägga upp ett litet schema nästa vecka, på ett ungefär i alla fall.

Efter praktiken åkte jag och Andréas på en liten shoppingrunda. Jag skulle bland annat kolla en lampa på Rusta men sprang på en hårfön direkt när jag kom in så lampan glömde jag bort... Men nu har jag i alla fall en hårfön med diffuser ;) Köpte en billigare eftersom jag har en bra lite dyrare i vanliga fall men ska se om jag kan fixa till håret lite snyggt med just en diffuser. Hoppas! :)

Skönt med vänner som lyssnar på vad man säger. När jag säger att de kan ringa mig mitt i natten om det är något så menar jag verkligen det. Hoppas det löser sig nu gumman, tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0