Första dagen på praktiken avklarad

Det gick bra idag som tur var :) Det var en ganska lugn dag men det gör inget, kan vara skönt med en mjukstart faktiskt. Hoppas på att det kommer fortsätta kännas bra :) Har åkt runt lite idag så jag har fått se lite olika delar av verksamheten vilket känns toppen. Ska lägga upp ett schema för hur jag ska fördela tiden sen också. Så vi får väl se hur det blir :)

Efter praktiken var det full rulle. Först köpa en såndär T-grej att lägga mellan våra madrasser, känner nämligen fortfarande lite av skarven även om det inte är mycket. Sen tanka, vilket är trist och dyrt. När jag kom hem ville sambon ha lite skjuts så då ställde jag upp såklart. Blev en tripp förbi föräldrarna också vilket var trevligt. Efter en god middag hemma blev det TV-mys, me like! Nu är det dags för sängen igen, måste vara pigg imorn igen :) Haha, jag skriver visst alltid här precis innan jag ska sova :p Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0