Dagen

Idag har ingenting gått som jag velat känns det som. Skulle fixa lite lunch och när jag dragit igån ugnen stinker det bränt i hela lägenheten. Kakan som jag var så duktig och bakade till sambon häromdagen hade läckt ut och nu brändes det fast. Jippee!! Ville inte bränna ur ugnen med rengöringsmedel eftersom jag var stressad och svinton var kastad så det var inte att tänka på. Bytte lunch. Sen promenad i regnet med mamma och brorssonen och sen upp till sambon på jobbet för att lämna hans kreditkortsetui. Passade på att handla på systemet också, blir ju massa party i helgen :)

Köpte svinto på vägen hem så jag kunde laga middagen tills sambon kom hem.
Sen kom mina kära föräldrar på lite fika :) Lika trevligt som vanligt. Imorn är det skoldag, känner mig lite nervös. Är alltid lika orolig över att jag ska ha missuppfattat uppgiften helt, haha :p Dags att sova snart dock så man är pigg imorn. Blir nämligen lite party med Marlene på kvällen! :)

Dessa två tunikor/klänningar shoppade jag i Linköping när vi var där :)
(bilder lånade från Gina Tricot)

199:-

199:- (fast min är mörklila)

Kommentarer
Postat av: Lindis

klantigt sabina mycket klantigt haha. Men det är sånt som händer xD Fina tunikor!

2009-10-23 @ 21:22:21
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: sandra

gilla den första jättemycket! :)



ha det bra, kommentera min blogg du med! kram

2009-10-27 @ 08:31:59
URL: http://littlesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0