Bio

Igår kväll var det återigen dags för bio. Det har blivit en hel del på sistone :) Igår såg vi i alla fall "Flickan som lekte med elden". Jag tyckte den var precis lika bra som den första! Lika spännande och den höll måttet hela vägen igenom. Vi kanske är sist med att se den men nu är det faktiskt så att vi inte gillar att gå på bio när det är svenska filmer och precis fullproppat av folk. Bättre att vänta tills det lugnat ner sig lite. Då får man dessutom också nästan alltid precis de platser man vill ha ;) Synd dock att jag satt och frös nästan hela filmen, det kändes lite halvjobbigt... Förstår inte att jag blev så frusen helt plötsligt :s Sen när jag kom hem var jag genomvarm istället, mysko.


Idag börjar praktiken. Min handledare är bortrest med jobbet och kommer hem imorn så vi har bestämt att jag börjar på onsdag istället och tar dessa två dagar som pluggdagar. Har börjat kolla lite i böckerna, kanske ska börja läsa också ;) Efter lunch blir det nog stan med mamma :)

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Tack :) Åh visst var filmen bra, noomi är så grym! Men det är faktiskt kallt inne i salongerna jag fryser också jämt :/

2009-10-05 @ 11:59:15
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0