Vill inte...

Vill verkligen inte sluta praktiken! Har trivts något så otroligt bra och jag vill vara kvar och lära mig massa mer, känner att det är nu som jag börjar komma in i det ju. Åh så surt! Kommer verkligen sakna stället... Men men, jag kan ju inte göra så mycket åt saken. Hoppas på att det finns jobb åt mig när jag är klar kanske? :) Men i dessa tider är det väl inte så troligt...

Gav min handledare en blomma idag för att visa min uppskattning, han verkade bli jätteglad :)
Idag träffades vi tyvärr inte så mycket och imorn ses  vi inte alls. Känns trist, jag gillar våra pratstunder om verksamheten, hur det ser ut idag och hur det såg ut förr. Har verkligen lärt mig massor de här veckorna! Kom några tårar när jag gick därifrån idag...

Hämtade bilen i eftermiddags.
Blev billigt och nu hoppas jag att allt ska funka ett tag så vi slipper fler reparationer. Har inte råd ju :p Men men, har inget fel som jag vet nu i alla fall, får glädja mig åt det.

Ska följa med på ett 4 timmar långt möte imorn förmiddag.
Dags att sova nu så jag är lite pigg och inte tappar koncentrationen, vill få ut så mycket som möjligt av det. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; jotack det är bara bra med mig :D själv då?

2009-11-05 @ 12:03:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Linda

stackare, hoppas du får jobb där senare! Men köpt en på öb då! De finns i guldfärgat också haha :)

2009-11-05 @ 17:22:51
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: marcus

Schyyyyst design

2009-11-05 @ 17:34:51
URL: http://marcusnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0