Sliten

Jag känner mig så sjukt sliten idag! Usch, det är inte alls kul. Både orken och humöret är i botten verkligen... Köpte lite böcker av en kompis förut och sen tog jag en promenad med Marlene, sen efter det gick det utför. Somnade i soffan efter promenaden, kände mig helt död helt plötsligt (det hör inte till vanligheterna att jag somnar i soffan mitt på eftermiddagen kan jag ju tillägga).

Har i alla fall lyckats få det sista pluggat inför morgondagen.
Vi ska ha seminarie i morgon förmiddag, jag avskyr verkligen seminarier! Hoppas att jag överlever det... Tänker ju i alla fall inte missa det och behöva göra en gigantisk extrauppgift. Bara att bita ihop :)

Ska se lite TV-program med älsklingen nu som vi missat de senaste dagarna :)
Ska bli skönt att bara få ta det lite lugnt känner jag. Hoppas att jag lyckas komma i säng skapligt ikväll också så jag är piggare imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0