Nu är praktiken slut

Det känns tråkigt men ändå okej. Hoppas att jag kommer hälsa på dem och sen får vi se om det kanske kan finnas något jobb ledigt åt mig när jag är klar :) Hade en intressant och fullspäckad sista dag vilket kändes toppen. Imorn är det dags för skola igen. Jag kan inte påstå att jag känner mig särskilt motiverad...

Var på biblioteket idag på lunchen.
Kan meddela att det inte känns sådär jättebekvämt att gå omkring där inne i stövlar som klackar. Knäpptyst överallt trots att det var massa folk där. Det är rätt jobbigt med bibliotek :s Såg hur folk tittade upp på mig från sina tidningar och böcker... Sorry, men hade inte tid att trippa på tå :p


Bild lånad från tankafranroten.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0