Dop :)

Ojsan hoppsan, har inte uppdaterat på hela veckan visst! Har visserligen inte ens hänt något speciellt så... Fullt upp hela veckan med massa plugg bara. De valbara kurserna har ju dragit igång nu... 2 kurser samtidigt=mer plugg!

Idag har Andréas lille söte brorsson döpts :)
Det var dubbeldop och det andra paret som döpte sin son var min systers kompisar :p Så jag och min syster gick på samma dop men för olika barn, lite komiskt. Andréas brorsson försökte sno prästens glasögon när hon skulle torka bort vattnet från hans huvud, haha :) Andréas fick en klockren bild på det! Gillar prästens ansiktsuttryck :p

Dop kan förresten vara väldigt jobbiga upptäckte jag idag.
Kyrkor och vissa låtar väcker vissa känslor... Jag är dessutom något extremt känslig när det gäller musik! Hoppas att det bara är första gången som det kändes såhär extremt jobbigt... Saknar dig farmor!

Dopfikat bjöd både på lite lättare mat och kladdkaka, mums!
Kladdkaka är som en drog för mig :p Trevligt att träffa lite folk och det var längesen vi träffade Andréas bror med familj så det uppskattades :) Känner mig lite trött nu, har alldeles för mycket att tänka på och har ätit alldeles för dåligt idag.  Som vanligt.

Förresten måste ni imponeras av min effektivitet,
jag fick en skoluppgift gjord under dopfikat. Ha! En sak till skolan ur världen :)


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Webbdesign

sv:ja jag blev så himla glad då jag såg vad han hade skrivit :D

2009-11-14 @ 18:30:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Elsa :)

sv:hihi okej ^^



görs?^^

2009-11-14 @ 22:23:52
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0