Crawling

Bäst på högtsa volym när man är på riktigt pisshumör. Hela albumet "Hybrid Theory" funkar då, bara försvinna in i musiken och komma bort från allt annat.


 

"Crawling"

[Chorus:]
Crawling in my skin
These wounds they will not heal
Fear is how I fall
Confusing what is real

There's something inside me that pulls beneath the surface
Consuming/confusing
This lack of self-control I fear is never ending
Controlling/I can't seem

[Bridge:]
To find myself again
My walls are closing in
(without a sense of confidence and I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
So insecure

[Chorus]

Discomfort,endlessly has pulled itself upon me
Distracting/reacting
Against my will I stand beside my own reflection
It's haunting how I can't seem...

[Bridge]

[Chorus]

[Chorus]


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Tack så mycket :)

kram

2009-11-30 @ 17:25:06
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Emelie

Linkin Park är riktigt bra! Vill se dem någon gång :)



Jaja okej, då förstår jag. Så det är grupparbeten även om det är på distans också? Jag är inte så stort fan av grupparbeten, så jag hade hoppats på att man kanske slipper det, haha! Fast det går ju såklart :P

Jaa, det går jättebra :) Jag har ju sökt kurser till våren, varav de två första är på distans. Det ska väl presenteras nu snart :D

2009-12-01 @ 02:51:41
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jo, det är sant. Men nu har jag flyttat lite söder ut, men jag bodde i Värmland förut och när jag var mindre så var det alltid mycket snö. Vad hände? Haha :P



Aha, men då kanske det inte är så konstigt att det är grupparbeten då, haha. Jag funderade mest hur man lär känna varandra eftersom en del kanske är 50 mil ifrån en, fast det finns ju såklart mail :P

2009-12-01 @ 10:47:14
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0