"Rachel Getting Married"

Här kommer en liten recension igen, "Rachel Getting Married". Genren är drama/romantik men själv tyckte jag att jag fick leta efter romantiken. Definitivt ingen "vanlig" Hollywoodfilm som man sett hundra gånger men ändå så gillade jag den inte. Tyckte att det var på tok för mycket tragik och drama för min smak. Dessutom tilltalar det mig inte att se 15 olika tal till brudparet från människor som dessutom inte dyker upp mer i filmen, nästan så att jag var på väg att spola förbi dessa scener. Rätt långasm ibland med andra ord.

Trots detta så gillade jag ändå själva storyn i vissa lägen, en tjej som kommer hem från behandlingshemmet för att vara med på sin systers bröllop. Självklart döljer det sig massa gammalt groll i familjen som man får följa med i. Efteråt känner jag att jag verkligen borde älskat den här filmen men nej, jag tyckte den var för mycket.

Ibland kan ju behövas tips om vad man inte ska se också :)


Bild lånad från yourmoviestuff.com

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

DEN HÄR HAR JAG SETT!!!!!!

WOOOHOO!!!





Sv: Vet inte. Men jag tror bara att man tjänar mycket på att gå studieinriktat. Sepciellt nu. Men jag vet inte. Jag var helt inne på bf ända till nian.

2009-05-28 @ 21:31:26
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Tycker det var bra att den inte var så här "bliihopgöraslutbliihopmedbästakompisengöraslubliihopigenlyckligtslut-film"



Haha.



2009-05-29 @ 17:05:19
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0