"Foolproof"

Tänkte dela med mig av den senaste filmen som sågs här hemma. Såg klart den precis nu och som ni säkert redan förstår så hette den "Foolproof". En helt okej action/komedi/drama/triller. Handlar om ett gäng som ska göra ett inbrott åt en kille som inte är Guds bästa barn. Det var ingen kanonfilm men den funkade som tidsfördriv och var ganska lättsmält. Kommer väl kanske inte se den igen men ångrar heller inte att jag såg den (mer än på grund av att jag redan borde sova nu...). Gillade twisten som kom på slutet! Den gjorde att hela filmen blev bättre :)

Nu ska jag sova så godnatt!



Bild lånad från www.impawards.com

Kommentarer
Postat av: ina

tack! :) jaa jag älskar hennes dikter om barn, tänkte göra två tavlor med "en son" o "en dotter" o hänga ovanför willes o stellas sängar sen i nya huset :)

2009-05-08 @ 18:01:57
Postat av: ina

det är inte ute ännu, vi väntar på att han ska göra internetannonsen klar så vi får godkänna den o sen publiceras den :) kram

2009-05-10 @ 09:32:00
Postat av: erica

Filmtips är välkommet...från en som aldrig hinner se ngåra trailers på tv eller läsa om någon film i tidningar...ser dem helelr inte på bio. Trist nog för jag älskar att gå på bio...hinner bara inte.

Kanske vi hyr foolproof nästa gång :)

2009-05-10 @ 17:36:50
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: erica

Fullt upp med studier? Ingen uppdaterad blogg? Man är in och tittar ibland...men samma filmtips...tur jag fick egna filmtips...tackar för dem :)

2009-05-13 @ 07:26:06
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0