Vadå lika?

Min moster ringde hem till mina föräldrar igår och eftersom jag satt närmast telefonen fick jag svara. Vi småpratade lite först och sen lät det såhär:

(moster) - Hur mår lillpojken då?
(jag) - Jodå, han mår bara bra.
- Blev det bra efter operationen?
- Ja, det blev jättestor skillnad!
- Är han lugnare och gladare också?
- Ja, det tycker jag nog att han verkar vara.
- Sover han hela nätterna än?
- Jadu, det vet jag faktiskt inte...
- Nämen herregud! Är det SABINA jag pratar med?! Du och din syster låter ju så himla lika på rösten!
- Jo, vi har fått höra det...


Haha, ja, där kopplade hon för det vore ju ingen bra mamma om man inte vet hur ens son som är 6 månader gammal sover om nätterna :p

Jag och min syster ÄR väldigt lika på rösten, våra föräldrar har tagit fel på oss några gånger och en gång ringde vi min systers dåvarande pojkvän. Jag pratade först och sen tog hon över mitt i samtalet. Han märkte inget :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0