Mysfredag

Jag har inte haft någon större lust att blogga under veckan som gått så därför har jag helt enkelt bara låtit bli. Hoppas på att få tillbaka lite lust nu framöver så det inte ska gå riktigt så här långt mellan inläggen i alla fall.

I eftermiddag har jag och sambon haft en riktig mysfredag. Vid 4-tiden drog vi oss ner mot stan och Solpoolen där vi badade bubbelbad tillsammans en halvtimme och sedan pep jag över till ett solarium och sambon smet in i bastun. Kändes som att den avkopplingen kunde behövas efter allt!
Jag trodde att jag skulle bränna mig i solariet eftersom det var evigheter sedan jag solade men det gjorde jag faktiskt inte :) Ja, eller jag har inte märkt något än ;p Fast i och för sig brukar inte jag ha särskilt lätt för att bränna mig och det brukar ta ett tag innan jag får riktig färg.

Middag och "Let's Dance" hemma hos mina föräldrar sen, mysigt! Nu har vi legat i soffan och tittat på TV och bara tagit det lugnt, har verkligen njutit :) Känns som att hela veckan varit kaos så en slapp eftermiddag/kväll var precis vad jag behövde!

Kommentarer
Postat av: erica

Lät toppen. Vill också. SKa sola imorgon...tror jag.

Men sol ute är i alla fall skönast!

2009-03-22 @ 14:00:52
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

När jag får sadana där "jagvillintebloggadagar" skjuter jag på det så länge. För jag vet att jag blir så uppspelt när jag väl börjar blogga igen. Helt sjukt.

God natt.



Sv: Ibland så kan jag minsann.

2009-03-25 @ 22:54:17
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0