Lördagen

Jag och älsklingen velade fram och tillbaka huruvida vi skulle åka till Linköping igår eller inte. Efter många turer fram och tillbaka bestämde vi oss för att åka. Eftersom Andréas skulle handla lite till en kompis så erbjöd vi honom och hans flickvän att följa med i stället.

Det blev en mycket trevlig dag i Linköping måste jag säga! Köpte egentligen inget speciellt vilket var lite tråkigt, men så är det ju när man är fattig student... :p Var skönt bara att få komma iväg lite och umgås med folk :) Gillar att träffa nya människor och det är verkligen toppen de få gånger jag och Andréas kan umgås tillsammans med andra människor, det är annars något som jag verkligen saknar.

När vi kom hem lämnade vi bara av grejerna vi köpt och sen åkte vi till Andréas pappa och hans fru där vi åt taccos. Tittade lite på TV och umgicks sen ända till 12 så det var kanon :)

Innan läggdags satt vi i mörkret hemma och pratade om allt möjligt, det är också en sak jag uppskattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0