Kort dag

Var väldigt skönt med en kort dag idag på praktiken! På förmiddagen var jag inte särskilt mycket med eleverna utan jag och min handledare styrde med annat. Bland annat fixade scheman till eleverna och letade litteratur som jag kan läsa om jag vill. Hittade flera intressanta böcker :)
På eftermiddagen däremot bakade jag chokladbollar med en elev. Rätt svårt när man inte vet hur mycket de klarar själva men det gick bra :)

Hann hälsa på mamma och pappa en sväng också vilket var trevligt :) Känns som att det var längesen jag var där nu :p Ikväll blir det lugnt, vi hade vaga planer på att gå på bio men filmen slutar inte förrän elva och Andréas ska upp runt halv 5 imorn så det kändes lite sent. Blir mys i soffan framför TV:n istället och det klagar jag inte över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0