Klocka

Den här klockan fick jag och Andréas i inflyttningspresent av mina systrar när vi flyttat in. Den är köpt på auktion och jag gillar den verkligen! Jag hade lagt ett anbud på den men fick den inte eftersom min systers sambos bror bjöd över men sen sålde han den till min syster så de kunde ge den till oss i inflyttningspresent, vilken tur!

Andréas gillar den inte lika mycket som jag gör men han tycker nog ändå att den är okej... Nu till saken då, vi har fortfarande inte fått upp den på väggen! Har inte kunnat bestämma vart vi ska ha den och nu när vi nog vet det kommer den ändå inte upp... Hoppas att vi kanske kan få upp den ikväll eller något :)



Gillar verkligen färgerna och formen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0