Hundskit

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev för nästan precis en månad sedan med samma namn? Jag har fått äta upp det jag skrev idag. Skulle gå till praktiken imorse och hade inte kommit långt förrän jag klev i en redan uttrampad hundskit. Lyckades skrapa bort det mesta i snön och fortsatte gå. Fick en konstig tanke att jag kanske fått under andra skon också trots att den varit långt ifrån. Fan också! Det gick inte bort i snön. Hur lyckas man?! Hundskit under båda skorna 20 i 8 på morgonen?! Tur att jag bara kom några minuter sent och dessutom tror jag ingen hade märkt något om jag inte sagt något så det var inte hela världen men ändå.

- Ursäkta att jag är några minuter sen men jag trampade i hundskit på vägen hit så fick springa hem och byta skor. Slängde mig i bilen men hann inte ändå.

Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0