Generad

Vad fasen då! Jag blir i princip aldrig så generad så att jag blir knallröd i ansiktet men idag hände det nog för det hettade i hela ansiktet på mig verkligen... Sista mötet för dagen var nämligen ett AP-möte med hela skolan, alltså även hela grundskolan och expeditionen. Vi hade det i matsalen och jag kan tänka mig att det var åtminstone 100 pers där inne. Vi satt lite på kanten längst bak och när mötet typ var slut frågar den ena rektorn den andra om hon har presenterat mig. Nej, det hade hon inte och det hade inte gjort mig något kände jag.

Rektorn: Där nere sitter Sabina som är vår praktikant.
(ALLAS blickar vänds i slowmotion åt mitt håll)
Min handledere viskar: Nu får du ställa dig upp.
(Inser att det är fullt omöjligt med tanke på hur trångt jag sitter)

Fick vidare berätta att jag ska vara där i till och med vecka 22 och att jag läser Socialpedagogiska programmet på distans från Högskolan Väst i Trollhättan. Fick också berätta att jag bodde i Västervik och att jag själv gått på skolan och känner igen en hel del personal.

Så då har jag åtminstone blivit presenterad för hela skolan i ett nafs. Nu kanske jag känner mig mer bekväm i personalrummet :p

Det mest komiska utav allt var dock att jag hade hellre ställt mig upp längst fram inför all den här personalen än framför mina egna klass...

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe men nu vet alla i klassen vem du är 2ggr om iaf! ;)

2009-03-04 @ 10:49:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: erica

...jobbat i 15 år på vår skola...tycker fortfarande att det tar emot, att ställa mig upp framför alla på en personalsamling...men, man överlever allt som oftast :)

2009-03-05 @ 06:11:57
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0