Fredags eftermiddag

Var på en träff via praktiken i eftermiddag som var hur intressant som helst! Kändes verkligen toppen :) Ska få följa med på fler lika dana träffar, längtar redan! Inte ofta man känner klockan 3 en fredagseftermiddag att man vill vara kvar istället för att åka hem :p

Nu håller vi på med det sista på min favorithelgsmiddag: fläskytterfilé, rösti, tzatziki och sallad med fetaost. Mums! Blir lite Let's Dance medan vi äter och sen film.

Hoppas ni har en trevlig kväll!

(Förresten, om någon har en kul fest åt mig imorn så kan nu ju höra av er på något sätt :p)

Kommentarer
Postat av: erica

....vi har nog olika idéer om vad som är en kul fest...jag är väl dubbelt så gammal kan jag tro...men...vi skall ha melodifestivalfest...välkommen!

:)

2009-03-14 @ 14:53:13
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0