Besök

Idag har varit en tråkdag som inneburit tvättande, städning av trappuppgången och städning av lägenheten. Jippee! Tyvärr är det ju sådant som måste göras och helgerna är då jag har mest energi till det.

Idag kom min kusse från Skåne hit till Viken så ikväll ska vi hitta på något :) Efterlyste ju en fest igår och utan att ha läst min blogg hörde en gammal klasskompis av sig och bjöd mig på fest ikväll. Timing! Har inte snackat med kussen än om vad vi ska göra ikväll så vi får väl se om vi åker dit. Hon bor på helt andra sidan stan, så långt ifrån mig man kan komma så måste fixa transport dit och eventuellt hem.

Ska bli riktigt kul att umgås lite med kussen i alla fall :) Vi har inte setts sen i somras så det var ett tag sedan. Hoppas vi får riktigt kul vad vi än gör ikväll! Hoppas ni andra får kul ikväll också så klart ;)

Kommentarer
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Kolla in bloggen sen så ska du få se härliga skor ;)

2009-03-14 @ 21:02:33
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0