Bästa flickvännen?

Ja, det kan rent av vara så att jag tar hem detta pris ikväll. Sambon har nämligen börjat på nytt jobb idag. Han åkte hemifrån klockan 5 i morse och kom hem strax före 8 ikväll, stackarn var ju helt slut! Men här hemma väntade jag med middagen nästan helt klar och en bukett rosor på bordet. Är inte det omtänksamt så säg? Gillar verkligen inte hans nya arbetstider eftersom jag verkligen inte vill sova själv hemma faktiskt. Men men, jag är glad att han fått ett jobb i alla fall så det får gå bra :)

Han ska upp igen vid kvart i 5 imorn så nu ligger han och sover, ingen höjdare att sitta själv en fredagkväll men stackarn måste ju få lite sömn. Jag ska nog inte heller vara uppe halva natten, försöker hellre komma upp lite skapligt imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0