Sol!

Blev en shoppingdag på stan igår tillsammans med sambon. Fruktansvärt länge sedan som vi bara gjorde en så enkel sak som att gå på stan tillsammans, det måste vi göra oftare! Njöt av att det var så fint väder ute under tiden som vi kikade runt lite. Andréas köpte en ny telefon som jag också vill ha. Måste byta till Telenor i sådana fall vilket jag egentligen inte är så sugen på eftersom jag trivs så bra med Telia. Men vad fanken, jag vill ju ha telefonen! Ska jag eller ska jag inte? Min nuvarande telefon är två år i höst, är det fortfarande för tidigt för att byta? Hjälp mig!

Nu är Andréas bror här, Andréas hjälper honom med datorn och Iphonen. Snart sticker vi nog till stan för lunch och sen förhoppningsvis lite solning någonstans :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Shoppingdag är trevligt. Det var väl rea med eller? :P

2009-06-23 @ 23:29:25
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad skojsigt med shopping, speciellt reatider!

2009-06-24 @ 20:24:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja byter telefon varje år...hmm...de kanske är ganska ofta. Ja vet inte...?...

Ser tu o låter som att ni hade de jättehärligt utomlands. Vi måste ses snart och ta en fika!!!

Kramar

2009-06-24 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0