Midsommarhelgen

Jag har verkligen haft en toppenhelg måste jag säga! På midsommarafton vid lunchtid åkte jag och Andréas till Oknö för att fira midsommar där med hans familj. Vi åt gott och pratade om allt mellan himmel och jord. Supertrevligt! Avslutade kvällen med en kubbmatch, jag och sambon vann de första två matcherna men sen lät vi de andra vinna lite också ;) Alla somnade tidigt utom jag och svärmor som satt uppe och pratade medan de andra sov, trevligt! :)


På midsommardagen åkte vi hem igen runt lunchtid. Vi var bara hemma en snabbis för att duscha och äta lite innan vi åkte ut till min familjs sommarstuga där resten av familjen var. Grillade och hade allmänt trevligt under kvällen :) Jag tyckte verkligen att det var jättekul att träffa allihopa igen och umgås alla tillsammans. Framförallt har jag nog saknat mina små söta syskonbarn ;) Återigen, tänk så mycket barn kan ge en!




Idag har vi firat födelsedagar ute i stugan.
Pappa fyller år idag och min yngsta systerdotter imorn så vi hade dubbelkalas. pappa fick en David Beckham parfym av oss och systerdottern fick en bad-sköldpadda och pengar. Sköldpaddan är hur rolig som helst, den simmar och sjunger! ;)



Med andra ord har helgen alltså varit kanon!

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh bjud mej!!

2009-06-23 @ 11:41:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0