Helgen

Ojojoj! Har knappt varit hemma på hela helgen ju, det är anledningen till kass uppdatering. I fredags fikade jag lite med Danielle innan hon stack till Borås, jag hoppas hon hittar skorna som jag vill ha där :) Sen på kvällen var det kalas för bonus-systerdottern som fyllde hela 6 år, stora tjejen nu :) Av mig och Andréas fick hon en superfin sparbössa från Cult Design (kunde tyvärr inte länka till just den..)

Sov i stugan natten mellan fredag och lördag, riktigt mys!
Sen var det dags att jobba till halv tio. Så upp imorse igen och börja jobba vid halv 7. Direkt efter jobbet stack jag hem till svärfar med familj. Solade och badade i poolen, sååå skönt! :) Hem och duscha och fixa till sig innan vi allihopa möttes upp vid Lysingsbadet för att testa den nya äventyrs-minigolf-banan. Riktigt kul! :) Middag på Taste innan vi åkte hem.

Är sjukt trött så ska nog sova alldeles strax tror jag... Så får vi se vad morgondagen bjuder på ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter som en go helg.. avkopplande.

Jobba duktigt!

2009-06-29 @ 09:24:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: spiderchick

sv. ikeas köttbullar är grymma!! =)

2009-06-29 @ 10:57:48
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ika

Det låter som om du haft en härlig helg gumman :)

2009-06-29 @ 20:43:11
URL: http://ikasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ja den blev tydligen helt rosa och det är inte min färg någonstans.. Haha, men det är ju sommar!



Mm min helg har vart kalas den. och som sagt, vi hade ju tur med vädret :)



Ha det gutt.. puss

2009-06-29 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0