Det såg ut så..

Jag och älsklingen var på Willys ikväll och storhandlade. Andréas börjar plocka saltgurka inne i grönsaksdelen.

Jag: Vad fan! Är det där bananer eller?! Eller jaha..
Andréas: Sabina, sånt säger man inte högt..
Jag: Men från den här vinkeln såg det ut som bananer, man såg liksom inte vart de började och slutade.. Är det vita grukor?
Andréas: De är skalade...

Jaha, och hur fan skulle jag kunna veta det? De såg faktiskt ut som bananer.. Tror inte så många hörde mig, ingen som pekade på mig och skrattade i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Andréas

Herregud, det går inte ha med dig i affären längre! (a)

2009-06-29 @ 22:53:05
Postat av: Ika

Hihi, vad söt du är gumman :)



Svar: Jo jag vet att jag valde rosa, kände för det just då och visst är det fint.. Men jag är ingen rosa tjej egentligen :P



Ha det bra

2009-06-29 @ 23:18:22
URL: http://ikasliv.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehe bananer i pyjamas.. dom stojar å står på!!

2009-06-30 @ 09:27:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: erica

Tack för alla goa kommentarer. Begravning är en mystisk tradition, där det går ut på att gråta så mycket som möjligt...i en del kulturer är begravningar glada tillställningar...

Nåväl, det blev ett värdigt avslut, som du skrev. Nu lever vi vidare vi som kan, med fina minnen.

Sköt om dig!

2009-07-01 @ 19:47:39
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0