Jobb...

Känns som att jag inte gör annat än att jobba just nu. De två senaste veckorna har dagarna med jobb avlöst varandra tycker jag. Efter den här helgen lugnar det dock ner sig lite. I tisdags när jag var ledig passade vi på att tvätta, både kläder och soffan. Städning hann vi också med. Känns så himla skönt när det är gjort! Så nu har vi ett städat hem och en vit soffa igen :) När vi var klara åkte vi med mina föräldrar och tittade på bil. Fanns inte en enda intressant bil i min prisklass typ... Framförallt inte hos de större bilfirmorna som knappt hade bilar till salu för under 100 000 kr! :( Jaja, letandet fortsätter... Ska ringa och kolla om en bil som eventuellt är intressant har kommit in imorn.

Solen lyser med sin frånvaro här.
Såg precis regnstänk på fönstret. Så trist :/ Jaja, vi ska äta lite nu, utsvultna som vi är. Sen får vi se vad som händer ikväll, sova i stugan kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nej jag tyckte mest hon var dum i huvudet och blev förbannad.

Jag vet att jag är bra, så jag har svårt att ta åt mig av sånna saker. Eller så är det bara att jag får så många fina och snälla kommentarer att de väger upp när man tänker på dem :)

2009-07-23 @ 19:13:25
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: J o s s a n

Jag skulle gärna jobba, men hittade inget jobb till sommaren :/

2009-07-24 @ 10:34:45
URL: http://myrtle.blogg.se/
Postat av: FVC!

Nu är vi på gång igen! Fan vad chict nystartar idag!

2009-07-26 @ 13:58:00
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0