Glädje!

Jag är ledsen men jag är faktiskt glad att Holiday Clubs satsning i Västervik ser ut att inte bli av. Det innebär nämligen i sådana fall att vår sommarstuga blir kvar!!! :) Åtminstone ett tag... Det får gärna bli någon satsning ute vid Gertrudsvik men låt naturen runt Maren vara, finns ju snart ingenstans i Västervik där man kan komma ut i skogen, allt exploateras konstant. Hoppas verkligen att förhandlingarna inte tas upp igen. Håller tummarna!

Nu slipper jag känna panik över att jag inte tillbringar tillräckligt med tid i stugan och jag slipper oron över att varje natt kan vara den sista någonsin. Har firat med lite glass och chokladsås nu, kommer sova gott i natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0