Bra dagar

Igår blev det lunch på stan med Andréas och en av hans kompisar. Skulle ätit lasagne men det blev pizza istället ;) Senare trättade jag en av de tjejer som stod mig allra närmast under gymnasiet. Inser verkligen hur mycket jag saknar henne! Även att jag fortfarande känner att hon är en riktig vän som jag litar på till 110% så hoppas jag att vi kan komma varandra lika nära igen. Vi var i alla fall i lekparken och lekte med hennes dotter följt av en långpromenad :) Riktigt mysigt!

Idag kom Andréas kompis hit så tittade vi på en dokumentär om attacken mot WTC, finns många frågetecken och man kan ju undra vem som egentligen ligger bakom attacken... Sen såg vi en film, "Watchmen". Alldeles för lång och inte alls så bra som jag hade hoppats på.

Trots min förkylning har jag haft två bra dagar. Halsen har slutat göra ont så nu är det näsan som får lida i stället ;p Jaja, det går väl över så småningom :)


Bild lånad från dischop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0