Andra kalaset

Så har tystnaden lagt sig efter andra födelsedagskalaset. Vi bjöd hela min familj på tacos och efter det kaffe och tårta (nej, vi bakade inte, vi köpte). Inte dåligt av oss att få plats med 8 vuxna och tre barn i vår lilla tvåa. Vårat köksbord räckte precis och vi lånade svärmors stolar som stod i vår källare plus våra balkongstolar så allt löste sig. En barnstol fick dock systern ta med sig ;) Det var inte mycket plats över men det gick bra. Antar att vi får bjuda på middag fler gånger nu... ;p

Andréas verkade nöjd med presenterna. Han fick en spikmatta, en t-shirt och ett par kallingar. Testade spikmattan nyss. Det gjorde ont när jag lade mig ner. Det gjorde mindre ont när jag låg där. Det gjorde ont när jag reste på mig. Det gjorde ondast någon minut efteråt. Haha, men kommer nog låna den fler gånger skulle jag tro ;)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg pojkvän! Kan man få hans nummer?

2009-07-07 @ 21:37:48
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig?

2009-07-09 @ 21:18:34
Postat av: erica

Spikmatta...det har jag länge velat prova...har inte vågat. Det säga att det är bra om man är stresad. Hjälper trötta muskler att slappa av.

Fungerar det?

Må så gott!

2009-07-09 @ 23:12:21
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar till anonym: Tack :) Jodå, allt är bra med mig. Skriv gärna ditt namn så jag vet vem du är ;)

2009-07-11 @ 01:04:36
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0