Varför utsätter jag mig för detta?

Jag gjorde samma sak förra veckan: valde att titta på 5:ans nya serie "Trollkarlens hemligheter". Varför var Andréas tvungen att berätta om serien för mig? Och varför måste han vilja se den? Jag vill ju liksom inte veta hur allt går till men jag kan inte låta bli att titta jag också, utan att streta emot särskilt mycket.

Hela tiden sitter jag med en konstig känsla i magen som säger att jag är en elak jävel som förstör för alla magiker där ute. Fast det är ju magikern i serien som har den uppgiften. Hur ska jag kunna uppskatta magi igen? Jag har ju kommit in i tänket lite och börjar kunna lista ut mer och mer hur det går till... Fasen också! Hoppas att massa nya trick helt plötsligt uppstår och att den här magikern slutar visa alla trick efter den här serieomgången :p

Några trick borde han väl ändå lämna oförklarade åt mig? :s


Förresten verkar Andréas vara på väg att bli magiker nu, han sitter vid datorn och letar korttrick. Ja, någonstans måste man ju börja ;) Tror ni jag får vara hans assistent sen? Då måste jag ha korsett på mig där brösten nästan ramlar ur, tigha små trosor som inte är string men fortfarande inte täcker skinkorna, heta nätstrumbyxor och högklackat, supersexigt! Helst ska kläderna glittra också. Så är det för det har jag sett på TV att de har. Fast själva magikern ska vara väl påklädd, i alla fall om han är manlig.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

När jag tänker efter har jag inte ens sett någon kvinnligt magiker. Men hälsa din pojkvän lycka till.

2009-01-24 @ 16:20:55
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0