Småseg

Känner mig lite småseg efter den här dagen. Vid 7 imorse mötte jag upp pappa så att vi kunde åka och lämna min bil på verkstaden. Komiskt hur jag kände att jag kommer sakna tjutet bilen avger sen när det är borta :p Haha, kommer nog ha glömt det ganska snart sen förhoppningsvis ;) Fast det har blivit lite av en sport att titta efter hur många som vänder sig om och glor på en när man kommer åkande :p

Åkte hem till mamma sen så åt vi en mysig frukost tillsammans :) Var evigheter sedan jag åt en sådan frukost med yoghurt och TVÅ vanliga mackor! Jag är ju inte frukosttypen direkt... ;p

Dags för skola vid halv 10 och då var det dags för opponering. Den gick väl bra antar jag :p Läraren hade inte mycket att anmärka på angående vårt arbete och det var absolut inget större så vi fixade till det lite snabbt direkt efter att alla opponerat klart, så skönt! :) Känns som att vi verkligen kan vara nöjda över vårt arbete!

Passade på att frosta av frysen nu ikväll när det är rätt kallt ute, blev en hel del mer plats :p Oftast handlar det ju i och för sig bara om att lägga saker mer organiserat och utnyttja ytorna. Det gör man när man ligger in varor när frysen är tom men sen tar man det i botten, river om i hela lådan och pressar in saker när man är klar :p

Jaja, nu ska jag lägga bort datorn och kika på Grammisgalan tror jag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0